اثر کتابت شده «صحیفه سجادیه» به کنگره ملی امام سجاد(ع) در هرمزگان ارسال می‌شود
کد خبر: 1463463
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
از سوی خوشنویسان کهگیلویه و بویراحمد؛

اثر کتابت شده «صحیفه سجادیه» به کنگره ملی امام سجاد(ع) در هرمزگان ارسال می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر کتابت شده «صحیفه سجادیه» قبل از ۲۵ محرم در استان رونمایی شده و به کنگره ملی امام سجاد(ع) در هرمزگان ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه کتاب «صحیفیه سجادیه» روز پنجشنبه، اول آبان‌ماه در محل فاطمیه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج کتابت شد، گفت: اثر کتابت شده «صحیفه سجادیه» قبل از 25 محرم در استان رونمایی شده و به کنگره ملی امام سجاد(ع) در هرمزگان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه «صحیفه سجادیه» به نام انجیل آل محمد(ص) نام‌گذاری شده، افزود: این کتاب بعد از قرآن و نهج‌البلاغه، جزو مهمترین کتاب‌های مسلمانان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان و املاء صحیفیه سجادیه از سوی دو نفر از معصومین یعنی امام سجاد(ع) و امام محمد باقر(ع) را مهم دانست و عنوان کرد: هنری ماندگار و جاودان است که با معارف اسلامی و آموزه‌های دینی عجین بوده و در خدمت دین مبین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی عنوان کرد: دعا و مناجات بهترین سلاح برای مقابله با انواع مشکلات و بلاهایی است که همواره انسان‌ها را تهدید می‌کند و کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه نیز روش برقراری ارتباط با خداوند متعال را به مسلمانان می‌آموزد.

وی یادآور شد: از 12 تا 25 محرم امسال برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) در استان‌ برگزار می‌شود.

captcha