تقدیر امام جمعه یزد از دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران»
کد خبر: 2696498
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

تقدیر امام جمعه یزد از دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران»

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، از عملکرد دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» تقدیر کرد و خواهان برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی متناسب با شئونات اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران»، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد 20 دیماه در جلسه ای که به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران»  پرداخته شد، از عملکرد این دبیرخانه تقدیر کرد.
سیدحسن حسینی در این جلسه به ارائه گزارشی از روند شروع به کار طرح‌ احیای «یزد، حسینیه ایران» پرداخت و اقدامات 2 سال اخیر را تشریح کرد.
وی به تشکیل دبیرخانه دائمی‌ «یزد، حسینیه ایران»، تشکیل شورای راهبردی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و تدوین 86 طرح و ایده در راستای احیای «یزد، حسینیه ایران»، اشاره کرد و افزود: همچنین در سال جاری تمبر «یزد، حسینیه ایران» در مراسمی‌با حضور رییس مجلس شورای اسلامی‌رونمایی شد.
مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» فعالیت های این دبیرخانه را مردمی خواند و گفت: از دیگر اقدامات این دبیرخانه، برگزاری سوگواره ملی عکس عاشورایی «یزد، حسینیه ایران»، بوده که در ماه صفر برگزار شد.
حسینی همچنین از برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی مختلف خبرداد و افزود: در این راستا در سال گذشته، با پیگیری این دبیرخانه، بیش از 50 جشن در یزد برگزار شد و ده‌ها جشن دیگر نیز در سال جاری در اماکن عمومی‌ برگزار شده و ادامه دارد.
وی به اهتمام ویژه دبیرخانه به منظور برگزاری برنامه نشاط وسلامت اجتماعی با همکاری دستگاه‌های مربوطه خبرداد.
آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران»، بر پیگیری این دبیرخانه برای برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد.
وی همچنین بر حضور حداکثری مردم در جشن‌های ملی و مذهبی تاکید کرد  و افزود: این جشن‌ها باید متناسب با شئونات اسلامی‌در شهر یزد برگزار شود.

captcha