تعامل سازنده مدیریت شهری در سال همدلی و همزبانی ضروری است
کد خبر: 3085215
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

تعامل سازنده مدیریت شهری در سال همدلی و همزبانی ضروری است

گروه اجتماعی: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید به دنبال برقراری ارتباط و تعامل خوب مدیریت شهری با مدیران ارشد استان و میانی بود زیرا در سایه تعامل است که می‌توان کارها را به راحتی پیش برد و انجام داد و نیز مشکلات را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، علی‌اکبر نظری، رئیس شورای اسلامی شهر همدان شنبه، 15 فروردین‌ماه در جمع معاونین و مدیران شهرداری همدان گفت: نامگذاری امسال با تدبیر و درستی صورت گرفته چرا که در مجموعه‌های دولتی و ملت شاید خلائی وجود داشت که نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» این خلاء پر می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات مدیریت شهری همدان در سال 93 و ستاد استقبال از بهار گفت‌: شهردار همدان باید پس از بررسی، افرادی را که عملکرد خوبی در ستاد تسهیلات نوروزی داشتند مورد تشویق قرار دهد چرا که اقدام آنها قابل تقدیر است.

نظری اضافه کرد‌: سرمایه‌هایی که در اختیار مدیران قرار دارد امانت‌های ملی است که باید از آنها به نحو مطلوب در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد و مدیران شهرداری باید در این زمینه امینان خوبی برای مردم باشند.

در ادامه کامران گردان، سخنگوی شورای شهر همدان نیز اضافه کرد: قدم های خوبی در مدیریت شهری برداشته شده که نمود آن در نوروز 94 مشخص شد، موفقیت های کسب شده حاصل تلاش و همت همگانی کارکنان مجموعه شهرداری است که مورد مقبول همگان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: علی‌رغم وجود بعضی از نقایص سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری در مجموعه عملکرد خوبی داشتند به گونه‌ای که امسال شاهد تحول خوبی در شهر بودیم و انتظار می‌رود این وضعیت شروع تحولات و برنامه‌های جدید برای شهر همدان باشد.

captcha