سعادت جامعه در استمرار و تبعیت از ولایت است
کد خبر: 3142938
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

سعادت جامعه در استمرار و تبعیت از ولایت است

گروه اجتماعی: سرپرست تبلیغات اسلامی آستارا به ولایت‌پذیری حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: ولایت‌پذیری حضرت زهرا(س) نشان می‌دهد بقاء و سعادت جامعه در استمرار و تبعیت از ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و هفته زن، اظهار کرد: صبر و استقامت، عشق و وفاداری حضرت فاطمه(س) در راه دین بسترساز و افتخار ابدی و ازلی خلقت و چراغ راه تمام حق‌جویان به‌ویژه زنان جامعه شده است.

وی عفاف و پاکیزگی زن در جامعه اسلامی را برگرفته از پیروی از حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و افزود: بانوان در جامعه اسلامی متوجه شدند که شأن، منزلت و عفت کامل در تبعیت از حضرت فاطمه(س) است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه فاطمه(س) پرچمدار حق و مظهر ستیز با هرگونه بی‌حرمتی و بی‌حیایی است، تصریح کرد: امام(ره) فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می‌رود» و این موضوع نشان‌دهنده نقش زن در تربیت و سعادت جامعه است.

این کارشناس دینی به ولایت‌پذیری حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: ولایت‌پذیری حضرت زهرا(س) نشان می‌دهد بقاء و سعادت جامعه در استمرار و تبعیت از ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش مهر نبوی و الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) منشأ پایداری در رسیدن به اهداف است، خاطرنشان کرد: پایداری جامعه در اهداف اسلامی ناشی از الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا پذیرش هجمه فرهنگی غرب را به معنای پذیرش سبک غلط در زندگی دانست و یادآور شد: انسان بی‌هویت مطیع و متظاهر است، اما دین به انسان سعادت، متانت، گفتار و کردار نیک را می‌آموزد.

captcha