اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رباط کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3221945
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
برای نخستین بار؛

اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رباط کریم برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری اولین اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری نخسین اعتکاف دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با همکاری و تلاش اداره آموزش و پرورش و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رباط کریم اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر با هدف تقویت هویت دینی و افزایش اطلاعات و معرفت دینی در ایام‌البیض برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: محتوابخشی به فضای معنوی اعتکاف دانش‌آموزی، برگزاری حلقه‌های معرفتی، پاسخ‌گویی به شبهات دینی، استفاده از سخنران برجسته و دعا و مناجات از برنامه‌های این اعتکاف است.

جلیلی افزود: در این طرح دانش‌آموزان خود را برای بهره‌گیری از اعمال این فریضه الهی آماده می‌کنند و امیدوارم در سال آینده این حرکت تداوم داشته باشد.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم اظهار کرد: تمام امور فرهنگی  این مراسم توسط حجت‌الاسلام گودرزی، امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان تا تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رباط کریم واقع در خیابان جهاد بعد از نماز ظهر و مغرب مراجعه کنند.

captcha