درخشش دانشگاه معارف اصفهان در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور
کد خبر: 3323355
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

درخشش دانشگاه معارف اصفهان در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

گروه اجتماعی: دانشجویان دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان در مرحله منطقه‌ای سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور افتخارآفرینی کردند.

عابدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان در مرحله منطقه‌ای سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور که در اردیبهشت‌ماه امسال در استان یزد برگزار شد، موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
وی افزود: در این جشنواره، مجید فقیه، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف قرآن کریم در رشته  ترتیل مقام اول، زهرا قربانی، دانشجوی کارشناسی معارف اسلامی و علوم تربیتی در رشته حفظ قرآن، مقام اول و سیده‌وسن رضوی، دانشجوی کارشناسی ارشد تفسیر قرآن کریم  نیز در رشته ترجمه و مفردات قرآنی موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شدند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)  اصفهان با بیان اینکه مرحله نهایی سی‌‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور ۹ تا ۱۱ شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، افزود: در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور، بیش از ۳۰۰ دانشجوی برتر مسابقات مراحل دانشگاهی و منطقه‌ای در شش بخش شفاهی، کتبی، پژوهش، ادبی، هنری و فناوری و در قالب ۳۲ رشته شرکت خواهند کرد.
عابدی اظهار کرد: بدر السادات بارودکو، دانشجوی کارشناسی علوم قرآن و حدیث این دانشگاه نیز در بیستمین المپیاد الهیات و معارف اسلامی دانشجویان کشور که اردیبهشت‌ماه امسال در دانشگاه اصفهان برگزار شد، با کسب مقام سوم به مرحله نهایی این المپیاد که مردادماه امسال در تهران برگزار می شود، راه پیدا کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)  اصفهان در ادامه به کسب رتبه  این دانشگاه در مورد میزان قبولی دانش‌آموختگان در آزمون تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)  اصفهان از بین  یک هزار 421  دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور رتبه 26  و از بین 360  دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی در آزمون کارشناسی ارشد 93، رتبه دوم  را کسب کرده است.

captcha