ثبت‌نام اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر در مسجد المنتظر مشهد انجام می‌شود
کد خبر: 3324152
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
هفتم الی ۱۷ تیرماه؛

ثبت‌نام اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر در مسجد المنتظر مشهد انجام می‌شود

گروه اجتماعی: ثبت‌نام اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر هفتم الی ۱۷ تیرماه توسط مجموعه فرهنگی تربیتی سابقون مشهد برای معتکف‌دن در مسجد المنتظر این شهر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن صادقی، مسئول مجموعه فرهنگی ـ تربیتی سابقون مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از خراسان رضوی، از انجام ثبت‌نام اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر خبر داد و گفت: این مجموعه برای دومین سال است که مراسم اعتکاف را برای دانش‌آموزان متولدان 73 تا 79 برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام هفتم الی 17 تیرماه انجام می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام اعتکاف دارای دو مرحله است که در مرحله اول ثبت‌نام اینترنتی و از طریق پایگاه اطلا‌ع‌رسانی http://sabeghoon.org انجام می‌شود و سپس تکمیل فرم ثبت‌نام و مرحله دوم به صورت حضوری خواهد بود.

مسئول مجموعه فرهنگی ـ تربیتی سابقون مشهد با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از 20 الی 22 تیرماه در مسجد المنتظر واقع در خیابان سازمان آب، مقابل روزنامه خراسان، معتکف می شوند، بیان کرد: زمان پذیرش معتکفان، 19 تیرماه ساعت 22 الی 24 است که اعتکاف از سحرگاه روز 20 تیرماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف با سخنرانی و مناجات از ساعت 24 بامداد روز 20 تیرماه شروع خواهد شد، گفت: حجج‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، عضو هیئت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا، مهدی خادمیان، مهدی مافی‌نژاد، علی بنفشه، ا زاساتید حوزه و سردار علی‌اکبر احمدیان، رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این سخنرانان هستند که موضوعات شرایط معنوی ورود به اعتکاف، راه مقابله با شیطان، توبه و استغفار، وداع اعتکاف و عبودیت در شهدا را مورد بررسی قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه حسین آمنا، استاد برجسته مشهدی نیز روز شنبه، 20 تیرماه به تصحیح قرائت نماز(تجوید) می‌پردازد و برای  دانش‌آموزان ایجاد انگیزه برای قرائت خواهد داشت، عنوان کرد: مهدی سروری، سیدامیر احمدی‌نیا و سجاد شریعتی، مداحان اهل بیت(ع) از جمله مداحان این مراسم اعتکاف هستند.  

وی با اشاره به اینکه بنا به در خواست تعداد زیادی از معتکفان و متولیان اعتکاف از ورود هرگونه وسایل فیلمبرداری و همچنین تبلت و گوشی‌های دوربین‌دار جلوگیری خواهد شد، گفت: دانش‌آموزان علاقه مند به مراسم اعتکاف جهت هماهنگی‌های بیشتر و پاسخ به سؤالات خویش می‌توانند با شماره راهنمای ستاد اعتکاف، صادق مؤدب 09353291807 تماس گیرند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی ساقی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۲
0
0
محسن جان دوستت داریم.....
captcha