حضور ۲۵ خوزستانی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور
کد خبر: 3333796
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

حضور ۲۵ خوزستانی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۲۵ منتخب مرحله استانی بیست و هفتیمن دوره مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات به مشهد مقدس اعزام می​شوند.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: نفرات برتر مرحله استانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده​های شاهد و ایثارگر استان خوزستان جهت شرکت در مرحله کشوری این مسابقات در قالب گروهی 25 نفره به مشهد مقدس اعزام می​شوند.

وی با بیان اینکه منتخبان استانی این مسابقات قرآن 19 بانو و 6 آقا هستند، افزود: این مسابقات قرآنی روزهای 24 تا 31 مرداد برگزار خواهد شد که گروه آقایان 24 مرداد و گروه بانوان 28 مرداد به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهند شد.

یادآور می​شود، برگزاری بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر در خوزستان از بهمن سال گذشته در رشته​های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، تفسیر و مفاهیم آغاز شد. نفرات اول تا سوم هر رشته به تفکیک جنسیت، نسبت ایثارگری و مقطع تحصیلی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

لازم به ذکر است، مرحله استانی در دو بخش بخش شفاهی و کتبی برگزار شد که بخش شفاهی ۳ و ۴ اردیبهشت و بخش کتبی 18 اردیبهشت برگزار شد.

captcha