اعزام ۱۶ منتخب قرآنی مسابقات شاهد و ایثارگر خوزستان به مرحله کشوری
کد خبر: 3341424
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

اعزام ۱۶ منتخب قرآنی مسابقات شاهد و ایثارگر خوزستان به مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۱۶ منتخب مرحله استانی مسابقات شفاهی قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات به مشهد مقدس اعزام می​شوند.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده​های شاهد و ایثارگر در بخش شفاهی 24 تا 31 مرداد در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در بخش شفاهی آقایان 6 نفر(1 نفر در بخش ایثاگران و 5 نفر در بخش فرزندان) از خوزستان در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ (کل، 15 جزء، 10 جز) 24 مرداد به این مسابقات اعزام می​شوند. در بخش شفاهی بانوان نیز 10 نفر در رشته حفظ(کل، 15 جزء، 10 جزء، 5 جزء) حضور می​یابند که 28 مرداد به محل برگزاری مسابقات اعزام می​شوند.

حمادی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات در بخش کتبی مهرماه برگزار می​شوند، اعلام کرد: 9 نفر از خوزستان در این بخش شرکت خواهند کرد.

یادآور می​شود، برگزاری بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر در خوزستان از بهمن سال گذشته در رشته​های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، تفسیر و مفاهیم آغاز شد. نفرات اول تا سوم هر رشته به تفکیک جنسیت، نسبت ایثارگری و مقطع تحصیلی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

لازم به ذکر است، مرحله استانی در دو بخش شفاهی ۳ و ۴ اردیبهشت و کتبی 18 اردیبهشت برگزار شد.

captcha