مشکلات محیط دانشجویی با همکاری ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها برطرف شود
کد خبر: 3365787
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
وزیر علوم خواستار شد:

مشکلات محیط دانشجویی با همکاری ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها برطرف شود

گروه دانشگاه: محمد فرهادی با اشاره به کمبودها و مشکلات محیط دانشجویی گفت: این مشکلات باید با همکاری و هماهنگی ادارات شاهد و ایثارگر و دفاتر مشاوره به‌صورت کامل و جامع برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بیست و پنجمین گردهمایی مدیران کل شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که در محل این وزارتخانه برگزار شد با اشاره به تأسیس دانشگاه شاهد به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: دانشگاه شاهد دانشگاهی جامع است که عزیزان شاهد و ایثارگر در آنجا تحصیل می‌کنند.

وی افزود: وجود 60 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر که روند تحصیل آن‌ها نیز به‌سوی تحصیلات تکمیلی است بدین معناست که در آینده نزدیک فارغ‌التحصیلان آن در برنامه‌ریزی‌، تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی‌ و مسئولیت‌های  اجرایی کشور در زمینه‌های مختلف نقش خواهند داشت.

فرهادی وظیفه مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها را هدایت و نظارت دانشجویان برای راهیابی آنان به مقاطع بالاتر دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین پیش برویم، امید است دانشگاه شاهد فارغ‌التحصیلانی آگاه و دانشمند برای مدیریت‌های اجرایی کشور تربیت کند.

وی با اشاره به کمبودها و مشکلات محیط دانشجویی تصریح کرد: این مشکلات باید با همکاری و هماهنگی ادارات شاهد و ایثارگر و دفاتر مشاوره به‌صورت کامل و جامع  برطرف شود.

captcha