برگزیدگان نخستین سوگواره ملی شعر «سجده‌های امام سجاد(ع)» معرفی شدند
کد خبر: 3441053
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

برگزیدگان نخستین سوگواره ملی شعر «سجده‌های امام سجاد(ع)» معرفی شدند

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت داوران برگزیدگان نخستین سوگواره ملی شعر سجده‌های امام سجاد(ع) به میزبانی این استان را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 آبان ماه اظهار کرد: هیئت داوران برگزیدگان نخستین سوگواره ملی شعر سجده‌های امام سجاد(ع) به میزبانی این استان را انتخاب و معرفی کردند.
وی با بیان اینکه تا پایان مهلت ارسال آثار بیش از 275 اثر فاخر از سراسر کشور به دبیرخانه سوگواره در یاسوج ارسال شد، افزود: از این تعداد 87 اثر برای داوری به تهران ارسال شد که در نهایت هیئت داوران آثار برگزیده را انتخاب و معرفی کردند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حیدر منصوری از استان بوشهر، علی فردوسی و محمدحسین ملکیان از استان اصفهان، محمدمهدی خان محمدی و مسعود طاهری‌عضد از استان همدان، ساجده جبارپور و سودابه مهیبی از استان تهران از برگزیدگان این سوگواره هستند.
حجت‌الاسلم قاسمی، کاظم رستمی از استان زنجان، مژگان دستوری، سیده فاطمه صداقتی‌نیا و مریم حقیقت از استان فارس، مجتبی خرسندی از استان لرستان، نیلوفر شاطری از استان خوزستان و سجاد سعیدنژاد از استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برگزیدگان این سوگواره ملی عنوان کرد.
وی اهدای جوایز را منوط به حضور شاعران منتخب در آئین پایانی سوگواره دانست و یادآور شد: آئین پایانی نخستین سوگواره ملی شعر سجده‌های امام سجاد(ع) امروز، سه شنبه 12 آبان ماه از ساعت 15 در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در یاسوج برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معاون برنامه‌ریزی و توسعه ستاد عالی مساجد کشور نیز در آئین پایانی حضور دارد، گفت: دکتر علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان هرمزگان نیز به عنوان میزبان جشنواره بین‌المللی امام سجاد(ع) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
حجت‌الاسلم قاسمی اضافه کرد: حجت‌الاسلام لب خندان، دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در استان هرمزگان و مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان‌های فارس، کرمان و کرمان جنوبی از دیگر میهمانان آئین پایانی این سوگواره ملی هستند.

captcha