آمریکا در برابر رسانه‌های دنیا عوام‌فریبی می‌کند
کد خبر: 3444011
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰

آمریکا در برابر رسانه‌های دنیا عوام‌فریبی می‌کند

گروه سیاسی: امام‌جمعه سمیرم گفت: آمریکا در برابر رسانه‌های دنیا عوام‌فریبی می‌کند، اما این در حالی است که این کشور علیه ایران اسلامی توطئه هایی ‌را طرح‌ریزی‌ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رجائی‌پور، اما‌م‌جمعه سمیرم روز گذشته، 15 آبان‌ماه در جمع نمازگذاران سمیرمی، با اشاره به ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری چراغ روشنی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت است و برهمین اساس باید همواره از رهنمودهای ایشان تبعیت کرد. 
وی افزود: آمریکا در برابر رسانه‌های دنیا عوام‌فریبی می‌کند، اما این در حالی است که این کشورعلیه ایران اسلامی توطئه‌هایی را ‌طرح‌ریزی‌ می‌کند.
امام‌جمعه سمیرم بیان کرد: مردم باید همواره با حضور با بصیرت در صحنه‌های مختلف انقلاب، توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها را خنثی کنند.
رجایی‌پور در ادامه به شخصیت بزرگ امام سجاد(ع) در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: حضور امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کربلا، باعث ماندگاری واقعه عاشورا شد.
وی در پایان سخنان خود گفت: این امام بزرگ در کتاب ارزشمند و تأثیرگذار صحیفه سجادیه، عالی‌ترین معارف دین اسلام را در قالب دعا بیان کرده‌اند.

captcha