آغار ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو
کد خبر: 3475548
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

آغار ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو

گروه فعالیت‌های قرآنی: قائم‌مقام امور‌ فرهنگی‌ و‌ دینی وزارت‌ نیرو اظهار کرد: ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو ویژه کارکنان و همسران این وزارتخانه از بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان فروردین 95 ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسین‌قرنفلی، قائم‌ مقام امور‌ فرهنگی‌ و‌ دینی وزارت‌ نیرو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از خراسان رضوی، با بیان اینکه ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات قرآن وزارتخانه نیرو از بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فروردین 95 ادامه دارد، تصریح کرد: این دوره از مسابقات ویژه کارکنان، همسران و دانشجویان صنعت آب و برق کشور است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شش بخش حفظ، قرائت(تحقیق)، قرائت(ترتیل)، مفاهیم، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی است، عنوان کرد: نفرات‌اول سال‌های گذشته کشوری در هر رشته فقط با ثبت‌نام در بقیه رشته‌ها می‌توانند در این دوره حضور یابند.

قرنفلی ابراز کرد: سوالات رشته مفاهيم و زبان‌آموزی در سه مرحله شركتي، استاني، كشوري، بصورت تستي‌ و‌ تشريحي برگزار می‌شود و در صورت تساوي شركت‌كنندگان در مرحله تستی، پاسخنامه تشريحي تصحیح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتيكه منتخبان بانو از مرحله شركتي به استاني از همسران همكار این وزارتخانه باشند، بالاترين امتياز بانوان شاغل وزارت نيرو در هر رشته بعنوان سهميه افتخاري، حق شركت در مرحله استاني را دارا خواهند بود، اضافه کرد: زمانبندی مراحل مختلف بدین صورت است که مرحله شركتي، 22 اردیبهشت 95، مرحله استانی، 20 مرداد ماه95 و مرحله کشوری، مهرماه 95 برگزار خواهد شد.

قائم مقام امور فرهنگی‌ و‌ دینی وزارت‌ نیرو بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سامانه فرهنگی و دینی سحاب(وزارت نیرو) مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار ترانسفو زنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۰
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید
متاسفانه تخلف بزرگی در مسابقات قرآن آب و برق زنجان در مرحله استانی اتفاق افتاده .... تقاضای رسیدگی به این امر و احقاق حق نفرات برتر حذف شده را دارم. با تشکر فراوان
captcha