جشن ازدواج آسان 43 نوعروس نیازمند در بروجن برگزار شد
کد خبر: 3475941
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

جشن ازدواج آسان 43 نوعروس نیازمند در بروجن برگزار شد

گروه اجتماعي: مراسم جشن ازدواج آسان 43 نوعروس نیازمند تحت حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در سینما 8شهریور بروجن با حضور جمعی از خیرین و مردم نوع دوست شهرستان بروجن برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن(ايكنا) از چهارمحال و بختیاری، مراسم جشن ازدواج آسان 43 نوعروس نیازمند تحت حمایت موسسه آبشار عاطفه‌ها بروجن روز یکشنبه 25 بهمن‌ماه به مناسبت بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار برگزار شد.
سیده کبری حسینی، مسئول سازمان مردم نهاد خيریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) شعبه بروجن در این مراسم، ازدواج را از سفارش‌های مهم دین مبین اسلام برشمرد و سختگیری در ازدواج را از عوامل بالا رفتن سن ازدواج جوانان دانست.
 سیده کبری حسینی با بیان ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان درخانواده‌ها اظهار کرد: ازدواج پیوندی آسمانی است و برای دوام این پیوند بایستی زوج‌های جوان نسبت به هم گذشت و ایثار داشته و در برابر مشکلات نیز صبور باشند و خانواده‌ها باید با تسهیل شرایط ازدواج و نیز پرهیز از هزینه‌های بی‌مورد، جوانان را در تشکیل خانواده کمک کنند.
حسینی در ادامه گفت: در نیمه اسفندماه سال جاری این 43 نوعروس نیازمند تحت پوشش این سازمان با کمک خیرین و مردم نوع دوست شهرستان بروجن با اهداء اقلام ضروری جهیزیه راهی خانه بخت می‌گردند.
یادآوری می‌شود سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به مرکزیت شهر مقدس مشهد در سال 1381 و با هدف شناسایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی ایجاد شده است.

captcha