مسابقات قرآن شاهد و ايثارگر خوزستان فردا برگزار می​شود
کد خبر: 3494826
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

مسابقات قرآن شاهد و ايثارگر خوزستان فردا برگزار می​شود

گروه فعاليت​های قرآنی: مرحله استانی بیست و هشتمین مسابقات قرآن خانواده​های شاهد و ایثارگر خوزستان، فردا 16 ارديبهشت​ماه در مجتمع فرهنگی ايثار اهواز برگزار می‌شود.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين​المللی قرآن(ايكنا) از خوزستان با اعلام اینكه مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خانوادههای شاهد و ایثارگر خوزستان، فردا پنجشنبه 16 اردیبهشتماه در مجتمع ایثار برگزار میشود، گفت: 320 منتخب از شهرستان​های مختلف در این مسابقات حضور خواهند داشت.

حمادی یادآور شد: آزمون کتبی این مسابقات شامل رشته مفاهیم و تفسیر قرآن و آزمون شفاهی در رشته‌های قرائت(ترتیل و تحقیق)، و حفظ(سوره بقره، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل) برگزار خواهد شد.

وی اظهار كرد: در این مسابقات، ایمان تمیمی، نرگس سالمی و فاطمه بعایی​زاده به ترتیب داوری بخش تجوید، صوت و لحن و حسن حفظ و وقف و ابتداء بانوان را بر عهده خواهند داشت و ناجی حیدری، احمدرضا درخشان و سید حسن شوكی نیز در مسابقات آقایان داوری صوت و لحن، تجوید و حسن حفظ و وقف و ابتداء را بر عهده دارند.

یادآور می​شود؛ مرحله شهرستانی این مسابقات قرآنی جمعه ۳۰ بهمن‌ماه با حضور تمامی گروههای ایثارگری در شهرستان‌های استان برگزار شد.

captcha