برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات سراسری دانشجویان شاهد در مشهد
کد خبر: 3497256
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات سراسری دانشجویان شاهد در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه نخستین مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر دانشگاهیان کشور عصر امروز پنج‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مشهد برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از خراسان رضوی، نخستین دوره مسابقات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور با قضاوت داوران برجسته کشور و مراسم افتتاحیه کار خود را از 22 اردیبهشت‌ماه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد آغاز کرد.
متسابقان این مرحله، ۱۱۲ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور هستند که در رشته‌های حفظ یک، پنج و ۲۰ جزء و حفظ كل و ترتيل ويژه بانوان و آقايان و رشته قرائت تنها برای‌ آقایان طی روزهاي ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
بر اساس این گزارش، در نوبت بعدازظهر 22 اردیهشت‌ماه مسابقات رشته‌های حفظ برگزار شد و در نوبت صبح و بعدازظهر 23 اردیبهشت ماه نیز مسابقات در رشته‌های ترتیل و قرائت پیگیری می‌شود.  
اختتامیه نخستین مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر دانشگاهیان کشور عصر امروز پنج‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مشهد برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
بنابراین گزارش، وحید مجتهدزاده در صوت، ملک‌شاهی در لحن، سعید رحمانی در تجوید، وقف و ابتدا و مهدی حَسنی، حُسن حفظ به داوری این دوره از مسابقات در بخش آقایان می‌پردازند.
همچنین در قسمت بانوان نیز اعظم اعداوی الوندی، در صوت، راضیه جمالی در لحن، پروین امیرآبادی در تجوید و مائده ادیب‌زاده در حسن حفظ و وقف و ابتدا داوری نخستین دوره مسابقات قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور را برعهده دارند.
یادآور می‌شود، زیارت حرم رضوی و صرف صبحانه در حرم مطهر و شرکت در مراسم مولودی‌خوانی در رواق دارلهدایه حرم امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های جانبی این مسابقات به شمار می‌رود.
captcha