مراسم بزرگداشت «شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3509080
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

مراسم بزرگداشت «شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت «شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر» در یزد خبر داد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید محراب آیت‌الله صدوقی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این عزیزان در هفتم تیرماه جاری در یزد خبر داد و اظهار کرد: همچنین روز پنجشنبه گلباران قبور مطهر شهید محراب در حظیره را خواهیم داشت. 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد گفت: استان یزد افتخار دارد که از ابتدای شکل‌گیری قیام مردم مسلمان ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) همواره در صحنه فعالانه حضور داشته و در این راه شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده است.
ابراهیمی تصریح کرد: حضور آیت‌الله صدوقی به عنوان رهبر معنوی یزد در سال‌های خفقان رژیم طاغوت نقش مهمی را در هدایت مردم انقلابی داشته است و دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی که تاب تحمل اقتدار این رهبر مذهبی را نداشت در محراب عبادت وی را به شهادت رساند.
وی خانواده پاکنژاد را هم خاندانی انقلابی خواند که در صحنه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی حضوری تاثیرگذار داشته‌اند و در این راه با تقدیم دو شهید و یک آزاده سهم به سزایی در موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد سیدرضا پاکنژاد را خادمی صادق نامید که در سنگر طبابت یاور محرومان و مستضعفان بود و خدمات این عالم وارسته هیچ گاه از یاد مردمان دارالعباده نخواهد رفت.
ابراهیمی تاکید کرد: باید از بزرگی چنین افرادی درس بگیریم و بتوانیم همیشه از وجود چنین شخصیت‌هایی که الگوی نخبگان ما در سطح جامعه بودند و هستند، استفاده کنیم.
captcha