قرآن‌آموزان و مقام‌آوران شاهد و ایثارگر گناباد تجلیل شدند
کد خبر: 3510393
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
همزمان با ماه بهار قرآن؛

قرآن‌آموزان و مقام‌آوران شاهد و ایثارگر گناباد تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: قرآن‌آموزان و مقام‌آوران قرآنی شاهد و ایثارگر شهرستان گناباد شامگاه پنجم تیرماه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، قرآن‌آموزان و مقام‌آوران قرآنی شاهد و ایثارگر شهرستان گناباد شامگاه شنبه، پنجم تیرماه، همزمان با شب بیستم ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم معنوی که با عنوان شبی با کلام وحی در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد برگزار شد، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، قرآن‌آموزان، معاون فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
جواد حامدزاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد با اشاره به افتخارات به دست آمده در حوزه فعالیت‌های قرآنی، گفت: از 63 نفر برگزیده مسابقات قرآنی شهرستان گناباد که به مسابقات استانی راه یافتند، 13 نفر به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
وی با بیان اینکه هشت نفر از آن‌ها موفق به راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات شدند که افتخار بزرگی برای این شهرستان است، افزود: از این تعداد 40 زن و 23 مرد بودند که در این مراسم از همه آن‌ها با اهدا لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، قرائت قرآن توسط قاریان و قرآن‌آموزان خانواده شهدا و ایثارگران و پخش کلیپ از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تلاوت و انس با قرآن در زندگی، از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
captcha