قضاوت 28 داور و استاد راهنما در مسابقات پژوهشی قرآن دانش‌آموزان پسر کشور
کد خبر: 3514753
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

قضاوت 28 داور و استاد راهنما در مسابقات پژوهشی قرآن دانش‌آموزان پسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: قضاوت و راهنمايی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در بخش پژوهشی که به میزبانی مشهد برگزار می‌شود را جمعی از داوران برجسته بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، قضاوت بخش پژوهشی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور که از 25 تيرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، جمعی از داوران برجسته بر عهده دارند.
براساس این گزارش، در بخش دانش‌‌آموزان پسر در رشته تفسیر، حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل از کاشان، محمد تائب از مشهد، کریم دولتی و مجید قربانعلی از تهران امر قضاوت را بر عهده داشته که سعید کرمانی و صادق درودیان نیز به عنوان استاد راهنما در این رشته حضور دارند.
همچنین علی رضازاده‌جویباری از قم، سیدحسن صدرالحفاظ از تهران، مهدی صدری‌نیا از مشهد و محمدجواد فاضلی‌نیا از اهواز داوری مسابقات رشته نهج‌البلاغه را بر عهده دارند که پوریا حمیدتیموری از مشهد و حجت‌الاسلام حسین افتخاریان از تهران نیز استاد راهنمای این رشته هستند.
در رشته صحیفه سجادیه امر قضاوت را حجت‌الاسلام سیداحمد سجادی از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی از قم، محمد علی‌نژاد از تهران و محمد حکیم‌باشی از مشهد انجام خواهند داد که محمدرضا معینی از تهران و سعید بذری از مشهد مسئولیت استاد راهنما را بر عهده دارند.
داوران رشته احکام عملی نماز این دوره از مسابقات در بخش پسران را علی زینتی، سیدمحمدتقی محمدی، رضا هوشیاری و حسین ابراهیمی انجام خواهند داد که در بخش صحت قرائت نماز نیز احمد لیالی، علی علیزاده، محسن افخمی و احمد خالدی به قضاوت می‌پردازند و داوری بخش انشاء نماز را نیز احمد شاکری و سیدعلی کاشفی‌خوانساری عهده‌دار هستند.  
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سی و چهارمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسرکشور با حضور ۴۹۵ دانش‌آموز پسر از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه و ۴۹۵ متسابق دختر از ۲۹ تیرماه تا اول مردادماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
captcha