مسائل فرهنگی دغدغه اصلی بنیاد شهید است
کد خبر: 3515797
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

مسائل فرهنگی دغدغه اصلی بنیاد شهید است

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی جامعه هدف دغدغه اصلی بنیاد شهید و امورایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین نقیبی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد 27 تیرماه در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه تاکید کرد: مسائل فرهنگی طبق اساسنامه بنیاد از اولویت‌های اصلی این نهاد انقلابی است و دغدغه اصلی رسیدگی به مسائل فرهنگی می‌باشد.
وی با یادآوری تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه جوانان ایران زمین افزود: استکبار جهانی که در جبهه نظامی مغلوب اراده آهنین دلاورمردان میهن اسلامی شد در صدد است با بسط و گسترش بی دینی و بی اخلاقی در جامعه اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نقیبی با بیان موفقیت‌های جوانان مومن و انقلابی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: کسب موفقیت از سوی جوان مسلمان بسیار برای آنان گران تمام شده است و به هر طریقی توطئه می‌کنند تا فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی را صراط مستقیم منحرف کنند.
وی نقش مسئولان فرهنگی را شایسته توجه خواند و افزود: مسئولان بخش‌های مختلف فرهنگی چه در بنیاد و چه در سایر دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی شایسته در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه به ویژه ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش کنند.
captcha