ویژه‌برنامه‌های سالگرد جهاد دانشگاهی استان مرکزی تشریح شد
کد خبر: 3518022
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

ویژه‌برنامه‌های سالگرد جهاد دانشگاهی استان مرکزی تشریح شد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برنامه‌های این نهاد در ایام سالگرد جهاد دانشگاهی را تشریح کرد.

محمد طالبی، سرپرست اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به نزدیک بودن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و ویژه برنامه‌های جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی در این روز گفت: 16 مردادماه سالگرد تشکیل یک نهاد انقلابی و فرهنگی به نام جهاد دانشگاهی است که در راستای بزرگداشت این روز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی با اشاره به فراهم کردن زمینه بازدید نماینگان مجلس از جهاد دانشگاهی ادامه داد: برگزاری مراسم سالگرد طبق سنوات گذشته با حضور اعضاء و مسئولان استانی، تقدیر از جهادگران نمونه و تجلیل از دختران اعضاء به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر از جمله برنامه‌های 16 مردادماه است.
طالبی تصریح کرد: مسابقات ورزشی همچون دارت، تیراندازی و تنیس روی میز ویژه اعضاء در نظر گرفته شده، مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی نیز برگزار خواهد شد، همچنین جهادگران استان در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین حضور خواهند یافت تا با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.
وی در ادامه، دیدار با خانواده شهید محمدعربی از شهدای مدافع حرم، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و برگزاری نشست خبری با هدف تبیین دستاوردها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت 16 مرداد عنوان کرد.
طالبی با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار و همزمانی ایام سالگرد جهاد دانشگاهی با این روز ادامه داد: از آنجایی که جهاد دانشگاهی از دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا برخوردار است مراسم تجلیل از خبرنگاران این دو خبرگزاری و گرامیداشت شهدای خبرنگار نیز از برنامه‌های این نهاد خواهد بود همچنین مسئولان جهاد دانشگاهی استان از رسانه‌های استانی بازدید خواهند داشت.
captcha