60 دانشجوی دانشگاه آزاد یزد به اردوی جهادی اعزام شدند
کد خبر: 3526666
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

60 دانشجوی دانشگاه آزاد یزد به اردوی جهادی اعزام شدند

گروه اجتماعی: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از آغاز برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این در این اردو 60 نفر از دانشجویان به مناطق محروم استان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام کمال خواجه‌پور، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از آغاز برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان نقش اصلی را اجرا می‌کنند و دانشگاه فقط زمینه ساز چنین اقدام‌هایی است.
خواجه‌پور افزود: این اردوی جهادی متشکل از 60 نفر از دانشجویان در مناطق محروم استان یزد در دو بخش برادران و خواهران آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.
وی هدف از برگزاری این اردوها را خدمات‌رسانی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و پزشکی به روستاهای محروم این استان بیان کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تاکید کرد: این دانشجویان با نیت خالص و بدون داشتن کوچک‌ترین چشم‌داشتی چنین اقدام بزرگی را کلید زده‌اند.
وی ایجاد فضای صمیمی و قرابت بیشتر بین دانشجویان و ایجاد انگیزه مدیریت جهادی بین شرکت‌کنندگان را از دیگر اهداف این اردو اعلام و ابراز امیدواری کرد: روزهای مناسب سال، باز هم چنین اردوهایی در مناطق دیگر استان برگزار شود.
captcha