مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت تا پایان مهرماه تمدید شد
کد خبر: 3538721
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت تا پایان مهرماه تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از 20 شهریور امسال آغاز شده بود، تا پایان مهرماه تمدید شد.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از 20 شهریور امسال آغاز شده بود، تا پایان مهرماه تمدید شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار کرد: این آزمون بصورت جداگانه، همزمان با سراسر کشور 19 آبان‌ماه ویژه کارکنان دولت بصورت الکترونیکی و همچنین 20 آبان ماه ویژه عموم در سطح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون الکترونیکی صرفاً برای کارکنان دولت برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این آزمون می‌توانند تا پایان مهرماه با مراجعه به وبسایت معاونت قرآن و عترت و با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنند.
مسگرانی بیان کرد: شرکت کنندگان در این آزمون در چهار گروه حفظ، ترجمه و مفاهیم، تدبر در قرآن و معارف قرآن و اهل بیت(ع) حضور خواهند یافت. همچنین رشته‌های این آزمون که ۱۸ رشته است عبارت از حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ جزء ۳۰، حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم مقدماتی و تکمیلی در پنج رشته، تدبر جزء ۲۹، تدبر جزء ۳۰ قرآن کریم، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه و اصول عقاید امامت، است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنتی http://www.quranedu.ir مراجعه کنند.
captcha