برگزیدگان سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3540109
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
عصر امروز؛

برگزیدگان سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) تجلیل می‌شوند

گروه معارف: برگزیدگان دومین سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) ضمن اعلام، عصر امروز، دوم آبان‌ماه تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، دومین سوگواره ملی شعر امام سجاد(ع) امروز، دوم آبان‌ماه با حضور شاعران برگزیده کشوری در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز شد.
بیش از 280 اثر از شاعران 24 استان کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال و پس از داوری آثار ارسالی در تهران، با رای هیئت داوران آثار برگزیده انتخاب و امروز از صاحبان این آثار تجلیل می‌شود.
در نوبت صبح این سوگواره صاحبان آثار برگزیده از استان‌های فارس، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، تهران، سمنان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به قرائت اشعار خود پرداختند.
آئین اختتامیه و تجلیل از صاحبان آثار برگزیده نیز عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
جواد پیش‌نماز از استان گیلان، مجتبی صفدری از استان گلستان، فاطمه فاضلی و دانیال بهادرانی از استان فارس از برگزیدگان سوگواره هستند.
نازنین مریم عمارلو و خدابخش صفادل از استان خراسان رضوی، علی سلیمانی از استان تهران، نیره کاشی از استان سمنان، مطهره عباسی از استان اصفهان و رسول سنایی از استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برگزیدگان این سوگواره ملی هستند.
یادآور می‌شود، مجموع فعالیت‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود در محضر مقام معظم رهبری تشریح خواهد شد.
captcha