شرکت دانشجویان یزدی در اردوی «والعادیات» در شهر قم
کد خبر: 3563150
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

شرکت دانشجویان یزدی در اردوی «والعادیات» در شهر قم

گروه معارف: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد از حضور اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در اردوی آموزشی تشکیلاتی «والعادیات» در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی یزد، محمد داوودی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با اشاره به برگزاری اردو تشکیلاتی آموزشی والعادیات اظهار کرد: این اردو با حضور اعضای اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و اعضای جدیدالورود که به تازگی وارد این مجموعه مقدس شده اند، از روز یکشنبه 26 دی ماه تا 29 دی ماه در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.
وی افزود: از جمله برنامه های این اردو می توان به برگزاری کلاس های جریان شناسی و گفتمان انقلاب و مباحث و تحلیل های روز سیاسی با حضور اساتید و کارشناسان با تجربه، بازدید از کتابخانه ها، نمایشگاه های کتاب و کتابفروشی های بزرگ شهر و همینطور دیدار با مراجع عظام تقلید و بهره گیری از سخنان و راهنمایی های این بزرگواران از دیگر برنامه های این اردو است.
داوودی یادآور شد: وجود چنین اردوهایی باعث می شود اعضای قدیمی در کنار اعضای جدید حضور داشته و علاوه بر تحکیم و تقویت همدلی به انتقال تجربیات و بحث و گفتگوی بیشتر درباره برنامه های آتی بپردازند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: لازم است که حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در سرتاسر کشور چنین اردوهایی را در فواصل زمانی مشخص در طول سال داشته باشند تا این حرکت ها و جنب و جوش ها همچنان با ذوق و هدفمندی بیشتر پیش رود و وجود چنین اردوهای تشکیلاتی ضامن بقای نشاط در مجموعه و بقای تیم فکری و آن هیات اندیشه ورز مبتکر و خلاق است.
captcha