برگزاری کارگاه تخصصی قرآن با حضور قاری برجسته کشوری در سنندج
کد خبر: 3576469
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

برگزاری کارگاه تخصصی قرآن با حضور قاری برجسته کشوری در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن کریم با حضور «مهدی ساعد» قاری برجسته کشوری، پنجم اسفندماه در کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان زمینه خنثی کردن توطئه های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی قرآن کریم با حضور« مهدی ساعد»قاری برجسته کشوری پنجم اسفندماه در کتابخانه امام خامنه ای(مدظله العالی)در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: کارگاه تخصصی قرآن کریم در پنج رشته قرآنی تدبر، قرائت، حفظ، استماع، و سیره شناسی در اسفند سال جاری برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان با اشاره به شرکت‌کنندگان این کارگاه آموزشی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه تخصصی مسئولان خانه‌های نور، حافظان برجسته استان و مربیان قرآنی کانون‌های مساجد هستند.

وی اعلام کرد: در حاشیه برگزاری این کارگاه تخصصی محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته همدانی آقای ساعد برگزار می شود.

گلباغی بیان کرد: برگزاری این کارگاه ها باعث ارتقای فرهنگی قرآنی می شود و در این راستا قرآن دوستان عزیز نهایت استفاده را از این کارگاه های ببرند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید سبک زندگی خود را بر اساس قرآن تنظیم کنند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند، یادآور شد: مجهز شدن به آموزه های قرآنی و پیاده شدن آن در زندگی اقتصادی و اجتماعی، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است.

captcha