700 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر فارس تجلیل شدند
کد خبر: 3581487
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

700 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر فارس تجلیل شدند

گروه اجتماعی: طی مراسمی از دانش‌آموزان ممتاز مدارس شاهد و ایثارگر استان فارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در آستانه فرا رسیدن روز شهید، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر استان فارس امروز، 16 اسفندماه با حضور 700 دانش‌آموز این جامعه در شیراز برگزار شد.

رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم گفت: رشد و شكوفایی علمی از راه‌هایی است كه می‌توان راه شهدا را تداوم بخشید.

وی با بیان اینكه 2 هزار و 900 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در فارس مشغول تحصیل هستند، گفت: نیمی از این دانش‌آموزان را افراد ممتاز تشكیل می‌دهند؛ این دانش‌آموزان در 85 مدرسه شاهد و 37 مدرسه ایثارگران تحصیل می‌كنند.

مدیركل بنیاد شهید فارس با بیان اینكه 1505 دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر در فارس وجود دارد، اضافه كرد: امروز از 741 دانش‌آموز تجلیل شد.

راهی با یادآوری اینكه والدین دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در برهه‌های مختلف زمانی در دفاع از كشور حماسه‌های بزرگی خلق كرده‌اند، گفت: امروز هم فرزندان آن شهدا و ایثارگران در عرصه علمی با درخشش خود، ادامه دهنده راه والدین هستند.

حمیدرضا آذری، مدیركل آموزش و پرورش فارس نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را افتخار و موجب مباهات مسئولان دانست.

captcha