31 فروردین؛ زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان
کد خبر: 3591011
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

31 فروردین؛ زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان پنجشنبه، 31 فروردین‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

علی حمادی مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان در تاریخ 31 فروردین‌ماه در اهواز خبر داد.

وی اظهار کرد: 350 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی این مسابقات در رشته‌های قرائت(ترتیل، تحقیق)، حفظ(۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن) مفاهیم و و تفسیر قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حمادی با بیان اینکه این مسابقات در مجتمع طلائیه و به مدت یک روز برگزار می‌شود، افزود: صدیقه لویمی، منظر نویدی و خیریه عچرش داوری مسابقات بانوان و ناجی حیدری، احمدرضا درخشان و حمید چنانی داوری مسابقات آقایان را در این دوره بر عهده دارند.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اعلام کرد: مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر مردادماه در مشهد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله شهرستانی این مسابقات قرآنی جمعه ۲۹ بهمن‌ماه در دو بخش کتبی و شفاهی توسط ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها برگزار شد.

captcha