امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ع) در عصر حاضر بود
کد خبر: 3605388
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
نجفی:

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ع) در عصر حاضر بود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا، امام(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر دانست كه با حرکت عظیم، اخلاص و توکل خود توانست تحولی بزرگ در جامعه بشریت در مقابل ظلم و ستم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام احمد نجفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا امروز، 10 خرداد در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: از آنجا که امسال ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام وفات حضرت خدیجه(س) است لذا برنامه‌ریزی مراسم و مناسبت‌های ویژه این روز در دستور کار هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی قرار گرفته است.

وی، امام(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر دانست و افزود: امام خمینی(ره) الگوی کامل یک مسلمان و شیعه انقلابی بود و با حرکت عظیم، اخلاص و توکل خود توانست این انقلاب را به پیروزی برساند و تحولی بزرگ در جامعه بشریت در مقابل ظلم و ستم ایجاد کند.

یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد مراسم ارتحال حضرت امام در روز 14 خرداد با حضور عموم مردم و هیئات و تشکل‌های دینی، مردمی و قرآنی در مصلی نماز جمعه و مساجد محوری در بخش‌های تابعه برگزار شود.

captcha