وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در استان همدان
کد خبر: 3611375
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷

وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در استان همدان

گروه اجتماعی: مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در استان همدان خبر داد و گفت: بیشترین مبلغ بدهی یک میلیارد تومان است که به یک تصادف که 11 نفر فوتی داشته و به 10 سال پیش بازمی‌گردد، مربوط می‌شود و کمترین آن نیز 5 میلیون تومان است.

 به گزارش خبرگزاری  بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از همدان، یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان، دوشنبه 29 خرداد ماه در مراسم گلریزان ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: برای آزادسازی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد،اقدام خیرخواهانه هر کس در حد وسع میتواند کمکهای بزرگی را برای این زندانیان داشته باشد.

وی افزود: هیأت‌های حسینی نیز برای کمک به ستاد دیه ورود کردند و یک کانال تلگرامی نیز به کمک ما آمد.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان با اشاره به آزادسازی 268 نفر که 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی داشتند، تصریح کرد: این اقدام با 7 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق گذشت، 3 میلیارد تومان از طریق اعتبارات صندوق ، 2 میلیارد تومان از طریق بیمه‌ها، 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 3 میلیارد تومان نیز وام‌های قرض‌الحسنه محقق شد.

وی با اشاره به آزادی 54 نفر در سه ماه اول سال،بیان کرد: این افراد 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی داشتند که از این میزان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان شکات گذشت کردند و مابقی نیز از محل‌های دیگر تأمین شد.ه است

روحانی‌منش با اشاره به اینکه 490 میلیون تومان نیز وام قرض‌الحسنه بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از 500 میلیون تومان نیز توسط ستاد دیه استان و مرکز تأمین شد.

وی با اشاره به وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان، گفت: بیشترین مبلغ بدهی یک میلیارد تومان است که به یک تصادف که 11 نفر فوتی داشته و به 10 سال پیش بازمی‌گردد، مربوط می‌شود و کمترین آن نیز 5 میلیون تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان اظهار کرد: هر فردی به هر اندازه که می‌تواند در این راه گام بردارد، ارزشمند است.

captcha