قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد شد
کد خبر: 3631078
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد شد

گروه اجتماعی: با رای اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار کلانشهر مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ عصر روز گذشته  24 مردادماه اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با رأی خود، قاسم تقی‌زاده خامسی را به عنوان 62 امین شهردار کلانشهر مشهد انتخاب کردند.
تقی‌زاده خامسی با 15 رای موافق از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد سکان شهرداری این کلانشهر را به دست گرفت.
62 امین شهردار مشهد متولد سال 1336 در مشهد است که 40 سال از عمر خود در این شهر گذرانده ‌است، وی که مدرک لیسانس عمران خود را از نیویورک آمریکا و ارشد همین رشته را نیز از دانشگاه امیرکبیر تهران اخذ کرده ‌در سال‌های 66 تا 71 معاون فنی و عمران استانداری خراسان بزرگ بوده ‌است.
تقی‌زاده خامسی در کارنامه کاری خود تجربه فعالیت در حوزه شهری را دارد به گونه‌ای که در دوره‌ای از شهرداری تهران در سه حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمران و معاونت شهرسازی با سه شهردار پایتخت کشور از جمله غلامحسین کرباسچی همکاری داشته است.
یادآور می‌شود، قاسم‌ تقی‌زاده خامسی پس از بررسی 22 کاندیدا برای پست شهرداری مشهد در سه مرحله امروز با رای اعضای منتخب شورای پنجم شهر مشهد به عنوان شهردار مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
captcha