ثبت‌نام دوره تربیت‌ مربی صحیفه سجادیه در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3636672
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
حسن‌زاده خبر داد:

ثبت‌نام دوره تربیت‌ مربی صحیفه سجادیه در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری از ثبت نام اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه خبر داد.

محمدرضا حسن زاده، کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر و با بیان این که اولویت ثبت نام در این دوره با مدیران و مربیان قرآنی است، افزود: شرایط ثبت نام در این دوره دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی یا مدرک سطح 2 حوزه علمیه، حداکثر سن 40 سال(با قابلیت افزایش برای فعالان قرانی) و حداقل دو سال سابقه تدریس در مراکز قرآنی است.
وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا 15/6/96 اعلام کرد و افزود: ترم اول این دوره 19 تا 21 مهرماه جاری، ترم دوم سه تا پنج آبان ماه و ترم سوم 22 تا 24 آذرماه جاری برگزار می شود.
حسن زاده با بیان این که این دوره توسط مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان و در شهر اصفهان برگزار می شود، تاکید کرد: پس از ثبت نام و معرفی افراد واجد شرایط توسط دفتر قرآنی ارشاد چهارمحال و بختیاری، افراد مذکور باید در مصاحبه حضوری در اصفهان شرکت کنند و ثبت نام قطعی متقاضیان مشروط به کسب بالاترین حد نصاب قبولی در مصاحبه است.
کارشناس قرآنی ارشاد استان با بیان این که کلیه برنامه ها و اساتید این دوره آموزشی زیرنظر معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اجرا است تاکید کرد: شرکت در این دوره رایگان است و برای شرکت کنندگان غیربومی، محل اسکان در شهر اصفهان در نظر گرفته می شود.
 وی در پایان یادآوری نمود به شرکت کنندگان در این دوره پس از قبولی در آزمون پایانی دوره، گواهی پایان دوره از طرف وزارت ارشاد داده می شود و این افراد برای دوره های آموزشی بعدی هم دعوت به شرکت می شوند.
حسن زاده گفت: مدیران موسسات قرآن و عترت استان برای هماهنگی بیشتر می توانند با شماره تماس 03833330420 تماس حاصل نمایند.
captcha