مقابله با توطئه‌های نرم دشمن جز با تربیت مبلغان متخصص فضای مجازی میسر نیست
کد خبر: 3637887
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
مهرابی:

مقابله با توطئه‌های نرم دشمن جز با تربیت مبلغان متخصص فضای مجازی میسر نیست

گروه اجتماعی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس تأكید كرد كه حجم وسیع تبلیغات و توطئه‌های دشمن جز با تربیت مبلغان متخصص و آشنا به امور فنی و فضای مجازی امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 12 شهریورماه از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فضای مجازی، شبكه‌ اجتماعی و نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه علمیه مولی‌الموحدین شیراز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی برای طلاب جدیدالورود با تحصیلات دانشگاهی برگزار شد.

وی با یادآوری اینكه این دوره‌ به‌همت مدرسان و اساتید تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، توجه جدی به فضای مجازی و آشنایی طلاب و مبلغین با این فضا را از ضروریات جامعه امروز دانست.

مهرابی افزود: شبکه عظیم تبلیغات اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مبلغین متخصص، کاردان و آشنا به بدیهیات فضای مجازی دارد و حجم وسیع تبلیغات و توطئه‌های دشمن جز با تربیت مبلغین متخصص و آشنا به امور فنی و فضای مجازی امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس تأكید كرد: ما نیاز به مبلغانی داریم که مبتنی بر نیاز روز و پیشرفت علوم و همگام با به‌روزترین ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ای به امر تبلیغ و تبیین دین بپردازند و به‌همین منظور تبلیغات اسلامی فارس برنامه‌های وسیعی برای این حوزه در نظر گرفته که در آینده نزدیک شاهد اجرای آن‌ها خواهیم بود.

captcha