مبلمان شهری توسط شهرداری با معیارهای اسلامی ساخته شود
کد خبر: 3657280
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

مبلمان شهری توسط شهرداری با معیارهای اسلامی ساخته شود

گروه اجتماعی: امام جمعه بندر انزلی گفت: مبلمان شهری لازم است با معیارهای اسلامی ساخته شود و عقب‌ماندگی شهر با امکانات شهرستان و استان رفع نمی‌شود، اگر بناست معماری خوبی داشته باشیم، شهرداری در وهله اول متولی این مسئولیت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین، امام جمعه بندر انزلی در مراسم معارفه شهردار بندر انزلی اظهار کرد: ما در شهرستان انزلی در بسیاری از امور شهری عقب هستیم برای حل این مشکلات باید امکانات شهری، استانی و کشوری با هم همسو شوند. شرایط این چیزی است که می‌بینید و این اصلاً شایسته مردم بندر انزلی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر ‌اینکه باید مقامات استانی و کشوری توجه بیشتری به انزلی داشته باشند گفت: سال گذشته سفر رئیس جمهور به گیلان را داشتیم، نامه هم نوشتیم و مشکلات شهر را هم گفتیم اما اثری از آن در شهرستان  انزلی ندیدم.

وی همچنین خطاب به مسئولین شهری متذکر شد: مسئولین باید کاری کنند که مردم، جوان و شاد شوند، این حق مردم انزلی است، ما اگر از حقوق شهروندی حرف می‌زنیم این حق را نباید نادیده بگیریم .

امام جمعه انزلی با اشاره به جذب سرمایه گذار تاکید کرد: مسئولین انزلی باید به دنبال جذب سرمایه گذاری منصف و خیرخواه برای مردم انزلی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین افزود: مبلمان شهری لازم است با معیارهای اسلامی ساخته شود و عقب ماندگی شهر با امکانات شهرستان و استان رفع نمی شود، اگر بناست معماری خوبی داشته باشیم، شهرداری در وهله اول متولی این مسئولیت است.

امام جمعه انزلی در ادامه سخنان خود گفت: کارهای شهر و توسعه ی شهری را باید شورا به جناب شهردار بسپارند تا این برنامه ها را پیش ببرد و باید کاری کند که مردم، جوان و شاد شوند، این حق مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در خصوص توجه بیشتر به جوانان با استعداد و نخبه انزلی که مورد کم لطفی و بی‌مهری قرار گرفته‌اند تصریح کرد: با وجود منطقه آزاد، اداره کل بنادر و شیلات ما نباید در شهرستان مشکل اشتغال داشته باشیم و باید برای جوانان عزیز شغل ایجاد کرد لذا شورا با کمک خیرین به امر تسهیل ازدواج جوانان و مسکن کمک کرده و به نخبگان جوان این شهر بیش از گذشته توجه کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: از کنار بداخلاقی و سنگ اندازی ها باید با کرامت و بزرگواری گذشت، نباید اینها را مانع کار دانست، توصیه من به شما این است که از همه ی نیروها و تجربه ها استفاده کنید.

captcha