تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3683745
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به تمدید تاریخ ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از مدیران مؤسسات قرآن استان خواست تا با نام‌نویسی به موقع از قرآن‌آموزان خود در مقطع حفظ ثبت‌نام در آزمون را به روزهای پایانی موکول نکنند.

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 6 بهمن‌ماه تمدید شد.
وی از مدیران مؤسسات قرآن استان خواست تا با نام‌نویسی به موقع از قرآن‌آموزان خود در مقطع حفظ ثبت‌نام در آزمون را به روزهای پایانی موکول نکنند و افزود: ثبت‌نام در آزمون حفظ از ماه قبل آغاز شده است و این روند تا 6 بهمن‌ماه ادامه دارد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: چهار گروه شامل اعضاء مؤسسات قرآنی، اعضاء مراکز قرآنی بقاع متبرکه، دانش‌آموزان و مخاطبین آزاد مخاطبان این آزمون هستند.
وی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج‌شنبه 10 اسفندماه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
محمودی در پایان گفت: این آزمون در 26 رشته و در 420 حوزه امتحانی در سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.

captcha