ایجاد همدلی هدف از برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم
کد خبر: 3688854
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
عباسیان مطرح کرد:

ایجاد همدلی هدف از برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: از جمله اهداف برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ایجاد همدلی بین جامعه قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز 16 بهمن‌ماه نشست مشترک روسای ادارات امور قرآنی اوقاف و روسای دفاتر قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه غرب و جنوب غرب کشور با محور برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این نشست به اشاره به برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، گفت: برگزاری این آزمون اتفاقی بین دو دستگاه برای ایجاد همدلی بین جامعه قرآنی است.
ارتقا علمی جامعه قرآنی
وی افزود: در هرجا که اجتماعات را بایکدیگر تلفیق کنیم همدلی به وجود می‌آید.

ایجاد همدلی هدف از برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، اظهار کرد: با برگزاری مشترک این آزمون تنها یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن ارتقا جامعه قرآنی به لحاظ علمی است.
حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: قطع به یقین هرکجا که همدلی در انجام کاری باشد نتایج خوبی رقم خواهد خورد.
وی گفت: ادارات ارشاد و اوقاف در برگزاری این آزمون باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.
حجت‌الاسلام عباسیان در پایان به ثبت‌نام 10 هزار و 400 نفر برای شرکت در این آزمون در استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های زلزله‌زده استان ثبت‌نام کمتری در آزمون به دلیل مشکلات این مناطق داشتیم.

captcha