ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک آزمون‌های قرآنی
کد خبر: 3695972
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک آزمون‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مشترک آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم بر ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک آزمون تأکید کرد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مشترک آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: روند برگزار آزمون در استان کرمانشاه به شیوه‌ای منظم و خوب انجام شد.
وی افزود: در طول سال‌های اخیر برنامه‌های مفصلی به‌صورت جداگانه انجام می‌شد اما براساس تصمیم وزارت ارشاد این آزمون امسال به‌صورت مشترک برگزار شد.
تشکیل دبیرخانه مشترک برگزاری آزمون
کرمیان با ابراز خرسندی از اجرای این برنامه مشترک و همکاری مطلوب دو اداره‌کل در برگزاری این آزمون، اظهار کرد: باتوجه به رضایت بالا از برگزاری این آزمون مشترک درخواست داریم با تعامل بیشتر دبیرخانه مشترک تشکیل شود تا درصورت وجود نواقص در شیوه برگزاری، آزمون در سال‌های بعد به شکلی بهتر به لحاظ کیفیت و کمیت برگزار شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه تصریح کرد: تشکیل دبیرخانه مشترک آزمون روند کار از جانب دو دستگاه را بهبود می‌بخشد و این امر باحضور کارشناسان دستگاه‌های فعال در زمینه فعالیت‌های قرآنی تأثیرگذار است.
وی با اشاره به هم‌افزایی و همفکری دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی در برگزاری آزمون، افزود: در این راستا به لحاظ کمی و کیفی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.
کرمیان درپایان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در مسیر برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: آزمون برگزار شده ثمره برگزاری کلاس‌های قرآنی است.
انتهای پیام/

captcha