اهدای خون بین دانشجویان فرهنگ‌سازی شود
کد خبر: 3716475
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

اهدای خون بین دانشجویان فرهنگ‌سازی شود

گروه اجتماعی - معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اهدای خون مصداق بارز کمک به هم نوع است و باید در این زمینه بین دانشجویان و قشر جوان فرهنگسازی شود.

اهدای خون بین دانشجویان فرهنگ‌سازی شود

به گزارش ایکنا از یزد، سومین کمپین هدیه سرخ در سومین سال پیاپی با حضور کثیر دانشجویان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد رقم خورد.

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر دانشجویی، اعضای شورای مرکزی کانون امام علی (ع) و جمعی از دبیران کانون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، دهقانی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پس از اهدای خون درباره مشارکت گسترده دانشجویان از این کمپین گفت: اهدای خون مصداق بارز کمک به هم نوع است و باید در این زمینه بین دانشجویان و قشر جوان فرهنگسازی شود.

نقی تقوایی؛ مدیر کل انتقال خون یزد نیز در این مراسم از استقبال خوب دانشجویان از کمپین هدیه سرخ و همچنین دست اندرکاران آن تشکر نمود و افزود: کمپین هدیه سرخ در دو سال گذشته با حضور خوب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به نحو مطلوب در ماه مبارک رمضان و در راستای نجات جان بیماران رقم خورد و امیدوارم امسال نیز با همین شور و نشاط تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

یادآور می شود کمپین هدیه سرخ از برنامه های تقویم سالیانه کانون خیریه امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی است که در دوسال گذشته با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده و امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه از دانشجویان دعوت به عمل می آید تا در این سنّت حسنه مشارکت نمایند.

انتهای پیام

captcha