رسانه‌های یزد برای ثبت‌نام در جشنواره «ایثار و شهادت» اقدام کنند
کد خبر: 3725373
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

رسانه‌های یزد برای ثبت‌نام در جشنواره «ایثار و شهادت» اقدام کنند

گروه فرهنگی - مسئول روابط‌عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد، ۱۲ تیرماه جاری را آخرین مهلت ارسال اثر در چهارمین جشنواره «تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت» اعلام کرد.

رسانه‌های یزد نسبت به ثبت‌نام در چهارمین جشنواره «ایثار و شهادت» اقدام کنند

عبدالکریم لک، مسئول روابط‌عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره «تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت» اظهار کرد: شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر، معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه از اهداف جشنواره ذکر شده است.

وی همچنین ایثار و شهادت و  ایثار اجتماعی را از محورهای جشنواره برشمرد و افزود: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران، سیمای جمهوری اسلامی ایران از بخش های جشنواره هستند.

لک بخش ویژه جشنواره را مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برشمرد و گفت: رسانه ها می توانند آثار را در قالب‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری به جشنواره ارسال نمایند.

مسئول روابط‌عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد با اشاره به نحوه ارسال آثار و مدارک مورد نیاز نیز گفت: ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir یا بنیاد شهید و امورایثارگران به آدرس http://www.isaar.ir/states/yazd ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: آثار دریافتی سراسری و استانی به صورت جداگانه توسط هیئت داوران و بر اساس شاخص‌های تخصصی از جمله دقت، کیفیت و... ارزیابی خواهند شد.

لک آخرین مهلت ارسال آثار را 12 تیرماه جاری اعلام کرد و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را مرداد ماه سال جاری برشمرد.

انتهای پیام

captcha