دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3735188
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
برای سال تحصیلی ۹۷ - ۹۸؛

دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان دانشجو می‌پذیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون آموزشی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان دانشجو می‌پذیرد

سیدعباس خلیقی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: دانشگاه معارف قرآن و عترت در سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فقط از طریق آزمون و در مقاطع کاردانی و کارشناسی از طریق آزمون و هم از طریق شرط معدل انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان با بیان اینکه برای سال تحصیلی 97-98 در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو انجام می‌شود، ادامه داد: کسانی که در آزمون سراسری امسال شرکت کرده‌اند، برای ثبت‌نام در دانشگاه معارف قرآن و عترت می‌توانند از 15 تا 20 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند و کسانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده‌اند نیز می‌توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به دانشگاه به صورت حضوری یا از طریق سایت دانشگاه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

خلیقی‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه معارف قرآن و عترت در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق و معارف اسلامی و علوم تربیتی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی icqt.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha