رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان از ایکنا بازدید کرد
کد خبر: 3737041
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان از ایکنا بازدید کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان به مناسبت روز خبرنگار، از دفتر خبرگزاری ایکنا در اصفهان بازدید کردند.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد

به گزارش ایکنا از اصفهان، اصغر منتظرالقائم، رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت و سید مهدی مرتضوی، معاون این دانشگاه امروز 17 مردادماه، به مناسبت روز خبرنگار از دغنر خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در اصفهان بازدید کردند.
منتظرالقائم در این دیدار با اشاره به نشست‌ها و کارگاه‌های پژوهشی که در دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه به قطب علمی و قرآنی در کشور و منطقه تبدیل شود.
وی افزود: همایش بین‌المللی قرآن، آبان‌ماه سال آینده در دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان برگزار و فراخوان همایش در مهرماه سال جاری منتشر می‌شود.

وی ادامه داد:علاوه بر این، قصد داریم یک جشنواره قرآنی با محوریت ارسال مقاله در موضوعات قرآنی برگزار کنیم که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.
رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده از رشته روانشناسی اسلامی، سلسله نشست‌ها و کارگاه‌هایی به منظور گفت‌و‌گو میان موافقان و مخالفان این مبحث تدارک دیده شده که از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون، دو نشست در این زمینه با حضور اساتید برجسته برگزار شده است.
گفتنی است متن گفت‌وگوی تکمیلی ایکنا با رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان در روزهای آینده منتشر می‌شود.
انتهای پیام

captcha