معیارهای ازدواج بر اساس اخلاقیات و معنویت باشد
کد خبر: 3738909
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

معیارهای ازدواج بر اساس اخلاقیات و معنویت باشد

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: انتخاب‌ها و معیارهای ازدواج نباید بر اساس نگاه مادی و تجملات باشد، بلکه بر اساس اخلاقیات و معنویت صورت بگیرد.

معیارهای ازدواج بر اساس اخلاقیات و معنویت باشد

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد شب گذشته در جشن بزرگ ازدواج و خانواده جوان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد .

وی به برخی از ویژگی‌های ازدواج موفق اشاره کرد و افزود: انتخاب‌ها و معیارهای ازدواج نباید بر اساس نگاه مادی و تجملات باشد بلکه بر اساس اخلاقیات و معنویت صورت بگیرد.

معاون استاندار یزد با اشاره به ترویج ازدواج به عنوان یکی از ضرورت‌های استان، اظهار کرد: البته علاوه بر ترویج ازدواج باید برنامه‌هایی در راستای رفع موانع این امر پسندیده نیز در اولویت قرار گیرد.

طالبی ترویج ازدواج در استان را نیازمند همت و همراهی مردم، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی دانست و تصریح کرد: مهمترین برنامه استانداری یزد در راستای فرهنگ‌سازی ترویج ازدواج در سالجاری برگزاری «پویش ازدواج پایدار» است که در حال اجراست.

انتهای پیام

captcha