برگزاری مسابقات قرآن به ترویج فرهنگ قرآنی کمک می‌کند
کد خبر: 3741404
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

برگزاری مسابقات قرآن به ترویج فرهنگ قرآنی کمک می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به کسب نیمی از عناوین نخست مسابقات قرآن وزارت نیرو در استان گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان کمک می‌کند.

برگزاری مسابقات قرآن به ترویج فرهنگ قرآنی کمک می‌کند

علیرضا باقری، دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد ضمن تبریک راه یابی کارکنان این شرکت به دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در بخش کشوری، مهم‌ترین و حساس‌ترین رسالت شورای فرهنگی را ترغیب همکاران و خانواده ها به علوم اسلامی و قرآنی، ترویج زندگی به سبک اسلامی و ایرانی و احیای اخلاق در محیط اداری و خانوادگی افراد دانست.
وی اظهار کرد: شورای فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از قبیل خریداری کتاب، برگزاری دوره‌های آموزشی و تبلیغات نقش موثری را جهت گسترش فرهنگ قرآنی در سازمان و حضور حداکثری همکاران در مسابقات قرآنی داشته است.
باقری با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل در ترویج مباحث فرهنگی افزود: در حوزه خرید کتاب ویژه متسابقین قرآنی کتاب تفسیر قرآن و زبان آموزی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و کلاس‌های متعدد آموزشی از قبیل قرائت تحقیق و ترتیل در ماه مبارک رمضان باعث شد تا افراد مستعد قرآنی در جمع کارکنان و خانواده‌ها شناسایی شوند.
وی با اشاره به بهره گیری از ابزارهای متنوع ترویج فرهنگ قرآنی برای کارکنان و خانواده‌ها گفت: امسال بیش از گذشته از ظرفیت پورتال داخلی، رابطان فرهنگی مدیریت‌های برق و برترین‌های مسابقات سال قبل برای تبلیغات و شناسایی علاقه‌مندان به علوم قرآنی استفاده شد که در نتیجه 90 نفر از افراد شرکت کننده در مسابقات استانی از شرکت توزیع برق بودند.
دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اضافه کرد: 22 نفر از متسابقین در حوزه توزیع برق رتبه‌های اول تا سوم استانی را به خود اختصاص داده اند که در مراسمی از آنان تجلیل خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با رویکرد بهره گیری از دوره‌های آموزشی متنوع در حوزه علوم قرآنی و تقویت رابطان فرهنگی، بیش از گذشته شاهد موفقیت همکاران در این حوزه و برخورداری از آثار و برکات قرآن در زندگی و محیط کار باشیم.

انتهای پیام

captcha