راه‌یابی ۱۶ یزدی به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 3742034
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

راه‌یابی ۱۶ یزدی به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از راه‌یابی ۱۶ نفر از استان یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو خبر داد.

نتایج مسابقات قرآن صنعت آب و برق استان یزد اعلام شد

ضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو اظهار کرد: مرحله شرکتی این مسابقات برگزار و برترین ها به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله 450 نفر از کارکنان، همسران کارکنان و همچنین فرزندان دانشجوی همکاران صنعت آب و برق به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم، زبان آموزی، تحقیق موضوعی با یکیدگر رقابت داشتند که در نهایت 16 نفر موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.
زینی افزود: در نهایت مرتضی دهقان از آبفار و فاطمه السادات حسینی از شرکت برق منطقه ای یزد در رشته تحقیق موضوعی موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.
وی ادامه داد: علی سلیمیان از شرکت آبفار، محمدحسین اسماعیلی و فاطمه فتاحی از شرکت توزیع برق یزد در رشته زبان آموزی توانستند به مرحله کشوری راه یابند.
دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد گفت: همچنین ریحانه ابویی از شرکت توزیع برق یزد، رضا کارگر از آبفار، نرگس یکدانه میبدی از شرکت برق منطقه ای یزد  و مجید کریمی از تولید برق توانستند در رشته مفاهیم برتر شوند.
وی با اشاره به اینکه ابراهیم اقبالی از تولید برق و طاهراه السادات حسینی از آبفای یزد در رشته حفظ رتبه برتر را کسب کردند گفت: محدثه عبداللهی از شرکت برق منطقه ای، محمد گلستان پور از شرکت توزیع برق یزد و راضیه ابوترابی زارچی از تولید برق در رشته قرائت تحقیق به مرحله کشوری راه یافتند.
وی ادامه داد: حسین حداد زاده و الهام اسدی از شرکت توزیع برق یزد توانستند در رشته قرائت ترتیل رتبه برتر را کسب کنند.
دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری که مهرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود راه می‌یابند.

انتهای پیام

captcha