غدیر؛ تداوم راه اسلام ناب محمدی(ص)
کد خبر: 3742127
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
مبلغ دینی عنوان کرد:

غدیر؛ تداوم راه اسلام ناب محمدی(ص)

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اصلانی گفت: با توجه به اینکه غدیر، تداوم نبوت و اسلام ناب محمدی(ص) محسوب می‌شود، شناسایی تأثیرات زوایای مختلف واقعه غدیر بر جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم جشن دهه امامت و ولایت و میلاد امام هادی(ع)، پنجم شهریورماه در هيئت محبان‌المهدی(عج) پرند وابسته به اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با حضور اعضای اين هيئت و دوستداران اهل بيت(ع) برگزار شد.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد اصلانی از مبلغان دینی عنوان کرد: با توجه به اینکه غدیر، تداوم نبوت و اسلام ناب محمدی(ص) محسوب می‌شود، شناسایی تأثیرات زوایای مختلف واقعه غدیر بر جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: غدير، مشعلی است كه رسول خدا(ص) آن را برافروخت تا امروز از آن بهره گيريم و زندگانی بهتری داشته باشيم. خطبه غدير، كتابی است همواره گشوده تا در آن نظر كنيم و درس زندگی از آن بياموزيم.

علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه‌های هيئت محبان‌المهدی(عج) می‌توانند هر هفته دوشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا به نشانی پرند، بلوار جمهوری اسلامی، مسجد جامع امام علی(ع) مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha