مردم اصلی‌ترین نقش را در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند
کد خبر: 3744673
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

مردم اصلی‌ترین نقش را در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین نقش را در ایجاد امنیت ایفا می‌کنند گفت: پلیس به دنبال این است که با مشارکت مردم بتواند در تقویت، ثبات و پایداری امنیت، وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

مردم اصلی ترین نقش را در ایجاد امنیت ایفا می کنند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد شهید سید جلیل ساداتی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان نیروی انتظامی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که عمر ما را در دورانی قرارداد که زیر پرچم مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی قرارداریم.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی چکیده مجاهدت ها و رنج های انبیاء و اولیای خداوند بوده افزود: ایمان مردم بزرگوار و متقی موجب شد که خداوند زندگی ما را توام با این نظام و انقلاب قرار دهد.
سردار میرحیدری گفت: این نظام افتخار دارد در جهت اجرای فرامین الهی و در فراهم آوردن زمینه ظهور منجی عالم قدم برمی دارد.
وی ادامه داد: امروز به برکت این انقلاب و نظام، عظمت و شوکت ملت ایران در بین سایر جوامع متفاوت است و مردم ایران اسلامی در انتخاب مدیران، مسئولان و حاکمان کشور نقش اصلی را ایفا می کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی خداوند برکاتش را بر این ملت ساری و جاری کرده و عزتی که امروز ملت بزرگ ایران دارد به برکت خون شهدا بی نظیر است.
سردار میرحیدری با بیان اینکه مسئولان پلیس نیز وظیفه خودشان را در خدمت به مردم می شناسند گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار و خادم مردم به دنبال ایجاد امنیت، حفظ آن و خدمت به مردم است.
وی با بیان اینکه مردم اصلی ترین نقش را در ایجاد امنیت ایفا می کنند اظهار کرد: پلیس به دنبال این است که بتواند در تقویت، ثبات و پایداری امنیت، وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.
رئیس پلیس استان یزد افزود: مردم نیز باید با همکاری و مشارکت بیش از پیش، پلیس را در رسیدن به اهداف خود در راستای کاهش جرایم و پیشگبری از آسیب های اجتماعی یاری نمایید.
فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه هدف از حضور مسئولان پلیس یزد در بین مردم را رسیدگی به مشکلات آنها و اطلاع یافتن از فراوانی جرایم در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: پلیس ماموریت های خود را بر اساس این اولویت ها برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha