حفظ ارزش‌های جامعه یکی از مهم‌ترین وظایف ناجاست
کد خبر: 3746383
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

حفظ ارزش‌های جامعه یکی از مهم‌ترین وظایف ناجاست

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان یزد یکی از مهمترین وظایف ناجا را حفظ ارزش‌ها در سطح جامعه برشمرد و گفت: پلیس باید با دانش‌ تخصصی خود، درایت و قدرت بیشتر با مجرمان و برهم‌زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد کند.

حفظ ارزش‌های جامعه یکی از مهم‌ترین وظایف ناجاست

به گزارش ایکنا از یزد، ‌محمد‌رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد 21 شهریورماه در جمع کارکنان پلیس شهرستان میبد با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی همه جانبه دشمنان انقلاب برای از بین بردن نظام اسلامی و محور مقاومت بیان کرد: تهاجمات اخیر دشمنان علیه ملت شریف ایران به خاطر سیلی محکمی است که آنها از فرزندان این انقلاب و جبهه مقاومت خورده اند.
فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند که در صفوف متحد جبهه مقاومت تزلزل و شکاف ایجاد کنند اما حلاوت و شیرینی برکات انقلاب اسلامی برای مردم ما و سایر ملت ها این امید را می دهد که در مقابل همه مشکلات و توطئه های استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و در رکاب ولایت زمینه ساز ظهور صاحب اصلی آن حصر ولی عصر(عج) باشند.
وی افزود: امروز امنیت بزرگترین نعمتی است که خدای متعال در مقابل ایمان، ایستادگی و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار و ایثارگران به این ملت عطا کرده است.
 میرحیدری گفت: نیروهای مسلح در کنار هم و در رکاب ولایت باید برای اقتدار سطح امنیت و پایداری آن محکم تر از گذشته و با دعای خیر مردم و خانواده معظم شهدا و جانبازان این امنیت را ارتقاء بخشند.
فرماندهی انتظامی استان یزد وحدت را مهمترین رکن بقای انقلاب دانست و گفت: این وحدت سبب می شود تا بتوانیم دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.
‌میرحیدری ادامه داد: امروز باید کاری کرد تا انقلاب اسلامی بتواند در تمام زوایا اهداف خود را محقق کرده و با شتاب بیشتر منویات رهبری را عملی سازد.
رئیس پلیس استان یزد یکی از مهمترین وظیفه های ناجا را حفظ ارزش‌ها در سطح جامعه برشمرد و تصریح کرد: پلیس باید با دانش تخصصی خود، درایت و قدرت بیشتر با مجرمان و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد کند.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین هدف دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است، ابراز کرد: باید با تقویت روحیه خدمتگزاری خودمان و خدمت بی منت برای مردم اجازه ندهیم دشمنان در صفوف متحد ملت رخنه کنند.
‌میرحیدری گفت: تلاش داریم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و همچنین مبارزه با توزیع و قاچاق موادمخدر نیز بیش از پیش ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام

captcha