طرح مدارس؛ گامی برای برقراری امنیت دانش‌آموزان
کد خبر: 3749646
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

طرح مدارس؛ گامی برای برقراری امنیت دانش‌آموزان

گروه اجتماعی ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اجرای طرح مدارس توسط پلیس گفت: این طرح گامی جهت برقراری نظم و امنیت توام با آرامش برای دانش‌آموزان است.

طرح «مدارس»؛ گامی برای برقراری امنیت دانش‌آموزان

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد 2 مهرماه ضمن اشاره به اجرای طرح مدارس توسط پلیس اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد یک زمینه امن توام با آرامش برای دانش آموزان و خانواده های آنها است.
وی تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان در معابر و کاهش ضریب آسیب پذیری آنان، پیشگیری و برخورد با مزاحمان خیابانی از جمله موتورسواران و رانندگان مزاحم را با هدف تأمین امنیت دانش آموزان از دیگر اهداف طرح برشمرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این طرح تیم های نظارتی، گشت های محسوس و نامحسوس به گشت زنی در حوالی و حواشی مدارس پرداخته و با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می کنند.
سرهنگ مزیدی افزود: خانواده ها ضمن توجه به هشدارهای پلیس در زمینه های مختلف با نیروی انتظامی همکاری داشته و شهروندان در ایام بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، به علت حجم سنگین ترافیک، حتی المقدور از تردد با وسیله نقلیه شخصی در ساعات پیک ترافیک، بخصوص محدوده مرکز شهر خودداری کنند.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: بهترین تعامل شهروندان با پلیس توجه به فرمان پلیس و همکاری با آنها است، پس با اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به فرمان پلیس به حقوق سایر شهروندان احترام بگذارند.
وی به والدین توصیه کرد: از ساعت ورود و خروج فرزندان خود از مدرسه آگاه بوده و برای اطلاع از وضعیت فرزندان خود؛ تعامل و ارتباط گسترده ای با مسئولان مدارس داشته باشید.

انتهای پیام

captcha