«پیام‌آوران ایثار» راویانی از جنس ایثار و شهادت هستند
کد خبر: 3752389
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

«پیام‌آوران ایثار» راویانی از جنس ایثار و شهادت هستند

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شما راویانی از جنس ایثار و شهادت هستید که باید حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان این مرزوبوم تشریح کنید.

«پیام‌آوران ایثار» راویانی از جنس ایثار و شهادت هستند

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد شب گذشته، دهم مهر در همایش استانی پیام‌آوران ایثار که با حضور روایت‌گران ایثار و شهادت برگزار شد، خطاب به پیام‌آوران اظهار کرد: شما راویانی از جنس ایثار و شهادت هستید که باید حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان این مرزوبوم تشریح کنید.
ابراهیمی با تأکید بر رسالت خطیر راویان در انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت تصریح کرد: امروز جوانان ما تشنه حقیقت هستند و ما باید با بیان حقایق دفاع مقدس، آنان را به ادامه راه پرافتخار شهدا سوق دهیم.
وی تصریح کرد: اجرای «طرح پیام‌آوران ایثار» در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد و به مرحله اجرا گذاشته‌ شده و طی آن، اصول و فنون سخنوری و روش‌های نوین روایتگری و انتقال پیام به مخاطبان مختلف، توسط اساتید حوزوی و دانشگاهی به ایثارگران و خانواده‌های مکرم آنان آموزش داده شد تا به مناسبت‌های گوناگون به مراکز، محافل و مجالس اعزام و متناسب با سنین مخاطبان روایتگری کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به هجمه‌های گسترده استکبار جهانی علیه ملت مسلمان ایران گفت: در شرایط فعلی نیروهای مؤمن و انقلابی از جمله پیام‌آوران ایثار وظیفه سنگینی جهت مقابله با این هجمه‌ها عهده‌دار هستند.

انتهای پیام

captcha