حیات واجبات در سايه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود
کد خبر: 3753763
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

حیات واجبات در سايه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود

گروه معارف ــ رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق گفت: در سايه امر به معروف و نهی از منکر است که ساير واجبات زنده می‌ماند.

حیات واجبات در سايه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام محمد حسني، رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق صبح امروز در نشست امر به معروف و نهي از منکر که با حضور مسئولان انتظامي شهرستان در دفتر فرمانده انتظامي شهرستان انجام شد، با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبري اظهار کرد: امر به معروف و نهي از منکر هم مسئوليت شرعي دارد و هم مسئوليت انقلابي و سياسي شماست.
وي ادامه داد: فلسفه قيام سيدالشهدا در مرحله اول امر به معروف و نهي از منکر بود که هفته اول محرم به اين نام نامگذاري شد.
حجت الاسلام حسني افزود: از بين همه واجباتي که بر گردن ماست اين فريضه بزرگ بسيار مهم و در سايه امر به معروف و نهي از منکر است که ساير واجبات زنده مي مانند و حيات آنها به هم بستگي دارد و جامعه اي که درآن امر به معروف و نهي ازمنکرانجام نشود جامعه پويايي نيست.
رئيس عقيدتي سياسي از مسئولان انتظامي شهرستان خواست تا با برنامه ريزي و همکاري و هماهنگي يکديگر پيرامون اهميت فريضه امر به معورف و نهي از منکر و سالم سازي محيط پيراموني و اجتماعي تلاش کنند و با افزايش فعاليتهاي برون سازماني در سطح شهر، اين فريضه را عمل نمايند.
وي به برگزاري نمايشگاه هاي امر به معروف و نهي از منکر، ديوار نويسي، رعايت سيماي صالحين، نظم و انضباط و قانون گرايي تأکيد کرد.

انتهای پیام

 

captcha